מוצר מערכת - תוצאות חיפוש

בעמוד זה, תוצאות חיפוש המותאמות לחיפושים המבוקשים ביותר באתר. באפשרותכם ללמוד על השירותי של מומחי הריח בנוטא-סנט, לקרוא על ניחוחות, סקירות מוצרים וטיפים לעסקים ובתים פרטיים/מגדלי מגורים שמעוניינים לבשם את האווירה. צפו בתגיות וחיפושים נוספים >>

אודותינו

חברת ״Notascent“ בע״מ ,הינה חברה הפועלת בתחום המיתוג והבישום המקצועי, ונותנת שירות יוצא דופן לחברות ועסקים שונים בתחומים מגוונים.אנחנו נתאים עבורכם פתרון המתאים והמתקדם ביותר. חברתנו תלווה את העסק שלך החל משלב התכנון, ועד להתקנה בפועל . אנו נעזור לך לבחור את מערכת הריח המתאימה ביותר לעסק שלך.נשדרג את חווית  הלקוח , נדגיש את תדמית העסק ונגדיל את המכירות. ״Notascent” היא חברה...

חיבור בין ריח למותג, הכל על סנס-ברנדינג / Scent Branding למותגים

שיווק ומיתוג של עסק או מוצר עובד על כל החושים שלנו. ראשית, ברמה הויזואלית. המון בתי עסק מנסים ובצדק למשוך את הלקוחות על ידי שימוש בלוגו ייחודי מרתק ובולט לעין. מקדונלד'ס, נייק וקוקה קולה הן דוגמאות מצויינות לכך. כיום המון אנשים ברחבי הגלובוס רואים לנגד עיניהם את הסמל של מקדונלד'ס או קוקה קולה שרק עצם הופעתו כבר גורמת להם לרעב או צמא..

​המדריך השלם לשיווק על פי ריח

האם יש מישהו מאיתנו שלא נשבה מעולם על ידי ריח חזק? ניחוח מושך של לחמנייה טרייה יכול לגרום לנו בקלות להיכנס למאפייה הסמוכה, ריח מתוק של פרדסים כפי שכתב המשורר, עשוי להחזיר אותנו למחוזות ילדותנו עת היינו רצים ומתחבאים תחת המטעים בכפר או בקיבוץ. ומי לא מכיר או מזהה את אותו ריח חזק המשתחרר מתוך קופסת נעליים חדשות. אפשר להגיד שריח הוא אחת הדרכים המסורתיות והעתיקות ביותר דרכם אנשים מעבדים מידע ותופסים...

מדיניות פרטיות

זוהי מדיניות הפרטיות של אתר נוטא ניחוח השיווק בע"מ –  www.notascent.co.il היא מתארת את האופן שבו אנו – חברת נוטא ניחוח השיווק בע"מ, אוספים ומשתמשים במידע אישי במסגרת הפעילות באתר. פרטיותך חשובה לנו ולכן אנו ממליצים לקרוא בעיון את המדיניות הזו.

ריח של הצלחה - מגמות שיווק מובילות בשנת 2023 בישראל

שיווק הוא תחום שמתפתח ללא הרף והצורך של בעלי חנויות 'להריח' את הטרנד ולהתעדכן ביכולות היעילות ביותר, הוא חיוני עבור עסקים כדי להקדים את המתחרים. עם המעבר לשנת 2023, כבר בולטים מספר טרנדים שצפויים לתפוס את מרכז הבמה בעולם השיווק בישראל, מטכנולוגיית בינה מלאכותית ועד בישום אוטומטי של חלל החנות. במאמר זה, נסקור את המגמות השיווקיות המובילות שעסקים ומשווקים צריכים לצפות בשנה הקרובה.