איך למתג בעזרת ריח: טיפים וחשיבות תהליכי מיתוג מתקדם לחנויות, מותגים ומוצרים ספציפים
בעולם העסקי והתחרותי של היום, עסקים וחנויות בעיקר, מחפשים כל דרך אפשרית כדי לבלוט ולהשאיר רושם 'בלתי נשכח' (ואף מושך) על לקוחותיהם. אחד הכלים היעילים ביותר להשגת מטרה זו הוא השימוש במפיצי ריח אוטומטיים. מכשירים אלה, המבוססים על טכנולוגיה מתקדמת, מאפשרים לשלוט באופן מדויק בעוצמת הריח ובתדירות ההפצה. בצורה זו, כל עסק - קטן כגדול - יכול ליצור אווירה ייחודית ומזמינה בכל חלל עסקי/מכירתי/שירותי.
התחדשנו באתר משודרג
לפני יותר מעשור השקנו את אתר האינטרנט הראשון שלנו. נוטא-סנט, כחברה מובילה בתחומה, המעניקה שירות קבוע, ייעוץ והתאמה של ניחוחות לעסקים ומותגים, תמיד מתחדשת לקראת הפסח והפעם עשינו 'מייק-אובר' מלא והתחדשנו באתר ריספונסיבי, מאובטח יותר, עם מגוון רחב של תכנים, מוצרים וניחוחות שינעימו לכם את הבית, המשרד, מכון הכושר, הקליניקה, המסעדה או אולם השמחות הבא שתבקרו בו.
סוגי עסקים שמשתמשים במפיצי ריח אוטומטיים: המפתח לחוויית לקוח
בעולם העסקי והתחרותי של היום, עסקים וחנויות בעיקר, מחפשים כל דרך אפשרית כדי לבלוט ולהשאיר רושם 'בלתי נשכח' (ואף מושך) על לקוחותיהם. אחד הכלים היעילים ביותר להשגת מטרה זו הוא השימוש במפיצי ריח אוטומטיים. מכשירים אלה, המבוססים על טכנולוגיה מתקדמת, מאפשרים לשלוט באופן מדויק בעוצמת הריח ובתדירות ההפצה. בצורה זו, כל עסק - קטן כגדול - יכול ליצור אווירה ייחודית ומזמינה בכל חלל עסקי/מכירתי/שירותי.
אודותינו
חברת ״Notascent“ בע״מ ,הינה חברה הפועלת בתחום המיתוג והבישום המקצועי, ונותנת שירות יוצא דופן לחברות ועסקים שונים בתחומים מגוונים.אנחנו נתאים עבורכם פתרון המתאים והמתקדם ביותר. חברתנו תלווה את העסק שלך החל משלב התכנון, ועד להתקנה בפועל . אנו נעזור לך לבחור את מערכת הריח המתאימה ביותר לעסק שלך.נשדרג את חווית הלקוח , נדגיש את תדמית העסק ונגדיל את המכירות. ״Notascent” היא חברה...
פתיחת וניהול עסק מצליח בתל אביב: מדריך מקיף
תל אביב, "העיר הלבנה", היא מרכז התרבות, העסקים והבילויים של ישראל. העיר ידועה בריח הייחודי של אווירת החופש, בקצב החיים התוסס שלה, בחדשנות, ביצירתיות ובמגוון האוכלוסיות המתגוררות בה או מגיעות אליה לביקור. מבחינה עסקית - העיר מתאפיינת בתחרות גבוהה, בעלויות גבוהות יחסית ולפעמים גם בבירוקרטיה מורכבת. לאור זאת, פתיחת עסק בתל אביב טומנת בחובה אתגרים ייחודיים.
ריח של הצלחה - מגמות שיווק מובילות בשנת 2023 בישראל
שיווק הוא תחום שמתפתח ללא הרף והצורך של בעלי חנויות 'להריח' את הטרנד ולהתעדכן ביכולות היעילות ביותר, הוא חיוני עבור עסקים כדי להקדים את המתחרים. עם המעבר לשנת 2023, כבר בולטים מספר טרנדים שצפויים לתפוס את מרכז הבמה בעולם השיווק בישראל, מטכנולוגיית בינה מלאכותית ועד בישום אוטומטי של חלל החנות. במאמר זה, נסקור את המגמות השיווקיות המובילות שעסקים ומשווקים צריכים לצפות בשנה הקרובה.
שיווק באמצעות ריחות - המדע מאחורי ההצלחה
סיבוב במרכז קניות גדול או הגעה לשדה התעופה, לא אחת מזמנים לאפנו מפגש מרתק עם ניחוחות שונים, נעימים וחזקים. מי מאיתנו לא נתקל בריח המשכר של לחמניות טריות שיצאו זה עתה חמות חמות מהתנור.. אותן לחמניות שיוצאות החוצה לעולם עם הריח הממכר שלהן תופסות באף תרתי משמע, את העוברים והשבים. העיקרון הוא פשוט. התנורים העצומים האחראים על הפצת הניחוח השובה כל, ממוקמים במכוון בפרונט של העסק - בחזית החנות. שם נחשף...
איזה מפיץ ריח צריך בחנות? בלובי הבניין / למשרד / למסעדה או לכל עסק שרוצה למשוך לקוחות?
איך בוחרים פתרון ניטרול/בישום והפצת ריח חשמלי? באילו מערכות משתמשים ועבור איזה מותגים ועסקים המיתוג בריח מסייע בהגדלת השורה התחתונה? על ההבדלים בין פיצי ריח זולים למערכות פיזור אוטומטיות מקצועיות, הצורך, היתרונות והיכולת שלנו לעזור לכם בבחירת המושלמת של מערכת הפצה.
מדיניות פרטיות
זוהי מדיניות הפרטיות של אתר נוטא ניחוח השיווק בע"מ – www.notascent.co.il היא מתארת את האופן שבו אנו – חברת נוטא ניחוח השיווק בע"מ, אוספים ומשתמשים במידע אישי במסגרת הפעילות באתר. פרטיותך חשובה לנו ולכן אנו ממליצים לקרוא בעיון את המדיניות הזו.
בישום אוטומטי - שאלות ותשובות על מיתוג בריח ופיזור ריח בעסקים
סביבות מבושמות הוכחו כמפחיתות טעויות הקלדה של עובדים, משפרות את התפיסה של איכות המוצר אצל לקוחות מבקרים, מגדילות את כוונות וסל הקנייה ומאריכות את זמן השהות בקרב הצרכנים. כמו כן, ניכרת עליה בנכונות של הצרכנים לשלם מעבר למכיר ה'מעוגן' (המחיר שנתפס כסביר בעיניהם). הכוח האמיתי של מיתוג הריח או מיתוג בריח, הוא היכולת הייחודית ליצור קשרים רגשיים מיידיים, חזקים ומובחנים מול הלקוחות, במיוחד כשברקע...
מיתוג חכם - איך ריח של מותג משפיע על צרכנים
אחד החושים המפותחים ביותר אצל כל יצור חי, הוא חוש הריח. בין אם מדובר בבע"ח, שאצל חלקם חוש זה, מסייע ומועיל עשרות מונים ממראה עיניים. ובין אם מדובר בבני אדם. נכון להיום חוש הריח שוב חוזר לבמה של עולם השיווק ובגדול, כי השימוש בחושים האחרים כל כך עמוס בנסיונות 'להגיע אלינו'. הריח הוא ללא ספק המנצח - באמצעות אותם מיליוני קולטנים המצויים ברקמת אפנו, אנחנו עושים בחירות שונות ומגוונות,...
חיבור בין ריח למותג, הכל על סנס-ברנדינג / Scent Branding למותגים
שיווק ומיתוג של עסק או מוצר עובד על כל החושים שלנו. ראשית, ברמה הויזואלית. המון בתי עסק מנסים ובצדק למשוך את הלקוחות על ידי שימוש בלוגו ייחודי מרתק ובולט לעין. מקדונלד'ס, נייק וקוקה קולה הן דוגמאות מצויינות לכך. כיום המון אנשים ברחבי הגלובוס רואים לנגד עיניהם את הסמל של מקדונלד'ס או קוקה קולה שרק עצם הופעתו כבר גורמת להם לרעב או צמא..
בישום אישי - איך ולמה בוחרים ריח בושם ייחודי?
כמה כסף מוציאים ישראלים בכל שנה על בשמים? מסתבר שמדובר ב1.5-2 מיליארד ש"ח בשנה כולל קניות בדיוטי פרי. על פניו סכום דמיוני. הצרכן הישראלי ידוע כאחד שנוהג להצביע ברגליים לטוב או לרע והדבר נכון שבעתיים גם לתחום הפרפומרייה.
המדריך השלם לשיווק על פי ריח
האם יש מישהו מאיתנו שלא נשבה מעולם על ידי ריח חזק? ניחוח מושך של לחמנייה טרייה יכול לגרום לנו בקלות להיכנס למאפייה הסמוכה, ריח מתוק של פרדסים כפי שכתב המשורר, עשוי להחזיר אותנו למחוזות ילדותנו עת היינו רצים ומתחבאים תחת המטעים בכפר או בקיבוץ. ומי לא מכיר או מזהה את אותו ריח חזק המשתחרר מתוך קופסת נעליים חדשות. אפשר להגיד שריח הוא אחת הדרכים המסורתיות והעתיקות ביותר דרכם אנשים מעבדים מידע ותופסים...
מפיצי ריח לעסקים בשירות מחלקות השיווק והמכירות
שיווק עסק או מוצר באמצעות הפצת ריחות מכוונים הוא דבר נפוץ ומקובל כבר עשרות שנים. זהו תחום בפני עצמו שהולך ומתפתח ואף מתרחב עם השנים. היכולת לקלוע בול עם ניחוח התואם בדיוק את קהל היעד שלכם הופכת ונעשית יותר ויותר מאתגרת עבור משווקים. יש לכך מספר סיבות. קודם כל, בסביבה אחת מתערבבים לרוב פריטים, מוצרים ורהיטים הנוגעים למספר קבוצות אוכלוסייה. לילדים, לנשים, לגברים, לקהל צעיר ולקהל מבוגר. על כן היום...