ריח של חדש - תוצאות חיפוש

בעמוד זה, תוצאות חיפוש המותאמות לחיפושים המבוקשים ביותר באתר. באפשרותכם ללמוד על השירותי של מומחי הריח בנוטא-סנט, לקרוא על ניחוחות, סקירות מוצרים וטיפים לעסקים ובתים פרטיים/מגדלי מגורים שמעוניינים לבשם את האווירה. צפו בתגיות וחיפושים נוספים >>

התחדשנו באתר משודרג

לפני יותר מעשור השקנו את אתר האינטרנט הראשון שלנו. נוטא-סנט, כחברה מובילה בתחומה, המעניקה שירות קבוע, ייעוץ והתאמה של ניחוחות לעסקים ומותגים, תמיד מתחדשת לקראת הפסח והפעם עשינו 'מייק-אובר' מלא והתחדשנו באתר ריספונסיבי, מאובטח יותר, עם מגוון רחב של תכנים, מוצרים וניחוחות שינעימו לכם את הבית, המשרד, מכון הכושר, הקליניקה, המסעדה או אולם השמחות הבא שתבקרו בו.  

בגלל הטכנולוגיה

טכנולוגיה חדשנית - הפצת ריח דרך ננו- מערכות ריח בשיטה הכי מתקדמת Nano Diffusion.  שיטת הפצה Nano Diffusion מבטיחה פיזור איכותי ובטוח ביותר לאנשים ולסביבה. בשיטה זו מיקרו - טיפות פי 10000 קטנים מטיפת ספרי מבשם רגיל . מיקרו - טיפות בשיטת הפצה  Nano Diffusion מחזיקים באוויר קרוב ל 14 שעות , לעומת הפצה רגילה - שתוך 10 דקות נעלמת. בטיחות בשיטה הזו , בושם נקי ללא שום תוספת וללא חימום -...

אודותינו

חברת ״Notascent“ בע״מ ,הינה חברה הפועלת בתחום המיתוג והבישום המקצועי, ונותנת שירות יוצא דופן לחברות ועסקים שונים בתחומים מגוונים.אנחנו נתאים עבורכם פתרון המתאים והמתקדם ביותר. חברתנו תלווה את העסק שלך החל משלב התכנון, ועד להתקנה בפועל . אנו נעזור לך לבחור את מערכת הריח המתאימה ביותר לעסק שלך.נשדרג את חווית  הלקוח , נדגיש את תדמית העסק ונגדיל את המכירות. ״Notascent” היא חברה...

קטלוג ריחות מבית נוטאסנט

לפניכם דוגמאות בולטות מאלפי גווני הניחוחות והריחות לבישום אוטומטי של נוטאסנט. בין הריחות תמצאו ניחוחות מוכרים ומבוקשים (בשמים וריחות מותג), ריח של 'חדש' ובית מלון (מהמבוקשים ביותר בתחום), ניחוחות בהרכב בלעדי וייחודי של נוטאסנט שמוצעים /ואו משמשים מותגים ורשתות חנויות ברחבי העולם והצצה לעולם האפשרויות של הריח החדש בחנות/בעסק בלובי הבניין שלכם. את הריחות שלנו, המפוקחים ומיועדים לשימוש חופשי...

אולמות תצוגה ותערוכות

אין ריח יותר מושך עבור קונה רכב,מריח של אוטו חדש!‏ לכן, השימוש בריחות ייחודים לרכב  ( כמו ריח של רכב חדש, ריחות יוקרה וכו') , גורמים ללקוח לרצות  את הקניה הרבה יותר.‏ הדבר שמאוד משפיע על הלקוח בקנית רכב משומש - הוא הריח של בעלים הקודמים  ריחות ייחודיים שלנו במקביל להוספת ריח נעים גם מנטרלים ריחות לא רצויים של מכונית משומשת , שבדרך כלל מבריחים את הקונה עוד לפני בדיקה...

בישום מותגים ושיווק באמצעות ריח - אפקט ה Wow

תוצאות הניסויים בריח לחיזוק מותגים ומשיכת לקוחות, מראות בבירור שאפשר להשיג לקוחות מרוצים שזוכרים את המותג/שירות שלכם יותר ממותגים אחרים, לזמן ארוך ומהותי יותר.  

בישום אוטומטי - שאלות ותשובות על מיתוג בריח ופיזור ריח בעסקים

סביבות מבושמות הוכחו כמפחיתות טעויות הקלדה של עובדים, משפרות את התפיסה של איכות המוצר אצל לקוחות מבקרים, מגדילות את כוונות וסל הקנייה ומאריכות את זמן השהות בקרב הצרכנים. כמו כן, ניכרת עליה בנכונות של הצרכנים לשלם מעבר למכיר ה'מעוגן' (המחיר שנתפס כסביר בעיניהם). הכוח האמיתי של מיתוג הריח או מיתוג בריח, הוא היכולת הייחודית ליצור קשרים רגשיים מיידיים, חזקים ומובחנים מול הלקוחות, במיוחד כשברקע...

מיתוג חכם - איך ריח של מותג משפיע על צרכנים

אחד החושים המפותחים ביותר אצל כל יצור חי, הוא חוש הריח. בין אם מדובר בבע"ח, שאצל חלקם חוש זה, מסייע ומועיל עשרות מונים ממראה עיניים. ובין אם מדובר בבני אדם. נכון להיום חוש הריח שוב חוזר לבמה של עולם השיווק ובגדול, כי השימוש בחושים האחרים כל כך עמוס בנסיונות 'להגיע אלינו'. הריח הוא ללא ספק המנצח - באמצעות אותם מיליוני קולטנים המצויים ברקמת אפנו, אנחנו עושים בחירות שונות ומגוונות,...

חיבור בין ריח למותג, הכל על סנס-ברנדינג / Scent Branding למותגים

שיווק ומיתוג של עסק או מוצר עובד על כל החושים שלנו. ראשית, ברמה הויזואלית. המון בתי עסק מנסים ובצדק למשוך את הלקוחות על ידי שימוש בלוגו ייחודי מרתק ובולט לעין. מקדונלד'ס, נייק וקוקה קולה הן דוגמאות מצויינות לכך. כיום המון אנשים ברחבי הגלובוס רואים לנגד עיניהם את הסמל של מקדונלד'ס או קוקה קולה שרק עצם הופעתו כבר גורמת להם לרעב או צמא..

בישום אישי - איך ולמה בוחרים ריח בושם ייחודי?

כמה כסף מוציאים ישראלים בכל שנה על בשמים? מסתבר שמדובר ב1.5-2 מיליארד ש"ח בשנה כולל קניות בדיוטי פרי. על פניו סכום דמיוני. הצרכן הישראלי ידוע כאחד שנוהג להצביע ברגליים לטוב או לרע והדבר נכון שבעתיים גם לתחום הפרפומרייה.  

חנות בתל אביב - 5 עצות לפותחים ומשדרגים חנות בתל אביב והמרכז

לא רק עסקי מזון, גם לשאר בעלי חנויות לעתיד באזור תל אביב (/ גוש-דן והמרכז), יש קרב שמתחיל עוד לפני הפתיחה של החנות והוא כולל מאבק בסטטיסטיקות המנבאות שחורות, ב'פינות המתות' של העיר ובקהלי היעד המשתנים. נצלול לתוך סוגי המאבקים האלו ונסייע לכם בתהליך הפתיחה וההכנות להפעלה של עסק / חנות תל אביבית, בעזרת 5 עצות מכריעות לבעלי עסקים בהתחשב במחיריה, אופיה ותכולתה של העיר העברית הראשונה תל-אביב....