ריח כמו בחנות - תוצאות חיפוש

בעמוד זה, תוצאות חיפוש המותאמות לחיפושים המבוקשים ביותר באתר. באפשרותכם ללמוד על השירותי של מומחי הריח בנוטא-סנט, לקרוא על ניחוחות, סקירות מוצרים וטיפים לעסקים ובתים פרטיים/מגדלי מגורים שמעוניינים לבשם את האווירה. צפו בתגיות וחיפושים נוספים >>

חנויות אופנה וכלי בית

האם תרצה שבחנות שלך המכירה תהפוך לחוויה?‏ בעזרת הניחוחות הייחודיים שלנו לקוח ירגיש חוויה חיובית:נינוחות,רוגע, יוקרה,וכמובן יעלה רצונו לרכישה.‏ בהשפעה נכונה של הריח, יותר קונים ירצו להיכנס לתוך החנות.‏ ברגע שלקוח כבר נמצא בסביבת הקניה חוויה תגרום לו להישאר יותר וגם לקנות יותר ממתוכנן.‏ מעבר לכך, אנחנו מסוגלים ליצור אווירה ייחודית לכל מחלקת ביגוד בנפרד:‏ ליצור תחושת יוקרה בבגדי...

אולמות תצוגה

האם תרצה שבכניסה לחנות שלך כל לקוח ירגיש אווירה של יוקרה ?‏ בעזרת הניחוחות המיוחדים שלנו לקוח ירגיש זאת,וכמובן רצונו לרכישה יעלה.‏ בנוסף להוספת ריח של יוקרה אנחנו גם מנטרלים ריחות לא רצויים ריח שנוצר בייצור של מפעל רהיטים על ידי חומרי טיפול, גורם בדרך כלל לפעולה הפוכה (מבריח את הלקוח מהמקום) בעזרת ריחות מיוחדים שלנו.,תוכל במקביל לנטרל את הריחות שמפריעים למכירה.‏ בהשפעה נכונה של הריח,...

מפיצי ריח של בית מלון / כמו של בית מלון

מפיצי ריח אוטומטים שהחלו את דרכם במקומות כינוס מרובי אורחים כמו בתי מלון, עברו גילגולים רבים במהלך השנים ואיתם גם הגיעה טכנולוגיה מתקדמת לפיזור, איכות החומר המפוזר עלתה וסיכוניו לסביבה נעלמו. עד היום, מפיצי ריח של מלונות נחשבים למכשירי ה Heavy Duty (כמו גם מפיצי ריח לאולמות וחללי ענק, המשלבים מנגנוני פיזור ממוחשבים ממספר מקורות) והם נחשקים ברמת האיכות שלהם ובגווני הניחוחות המפוזרים.

בישום אוטומטי - שאלות ותשובות על מיתוג בריח ופיזור ריח בעסקים

סביבות מבושמות הוכחו כמפחיתות טעויות הקלדה של עובדים, משפרות את התפיסה של איכות המוצר אצל לקוחות מבקרים, מגדילות את כוונות וסל הקנייה ומאריכות את זמן השהות בקרב הצרכנים. כמו כן, ניכרת עליה בנכונות של הצרכנים לשלם מעבר למכיר ה'מעוגן' (המחיר שנתפס כסביר בעיניהם). הכוח האמיתי של מיתוג הריח או מיתוג בריח, הוא היכולת הייחודית ליצור קשרים רגשיים מיידיים, חזקים ומובחנים מול הלקוחות, במיוחד כשברקע...

מיתוג חכם - איך ריח של מותג משפיע על צרכנים

אחד החושים המפותחים ביותר אצל כל יצור חי, הוא חוש הריח. בין אם מדובר בבע"ח, שאצל חלקם חוש זה, מסייע ומועיל עשרות מונים ממראה עיניים. ובין אם מדובר בבני אדם. נכון להיום חוש הריח שוב חוזר לבמה של עולם השיווק ובגדול, כי השימוש בחושים האחרים כל כך עמוס בנסיונות 'להגיע אלינו'. הריח הוא ללא ספק המנצח - באמצעות אותם מיליוני קולטנים המצויים ברקמת אפנו, אנחנו עושים בחירות שונות ומגוונות,...

חנות בתל אביב - 5 עצות לפותחים ומשדרגים חנות בתל אביב והמרכז

לא רק עסקי מזון, גם לשאר בעלי חנויות לעתיד באזור תל אביב (/ גוש-דן והמרכז), יש קרב שמתחיל עוד לפני הפתיחה של החנות והוא כולל מאבק בסטטיסטיקות המנבאות שחורות, ב'פינות המתות' של העיר ובקהלי היעד המשתנים. נצלול לתוך סוגי המאבקים האלו ונסייע לכם בתהליך הפתיחה וההכנות להפעלה של עסק / חנות תל אביבית, בעזרת 5 עצות מכריעות לבעלי עסקים בהתחשב במחיריה, אופיה ותכולתה של העיר העברית הראשונה תל-אביב....