בינה מלאכותית
לבינה מלאכותית (AI) כבר הייתה השפעה עמוקה על עולם השיווק ומגמה זו צפויה להימשך בשנת 2023. כלים וטכנולוגיות המונעות בינה מלאכותית הולכים ומשתכללים ויאפשרו למשווקים למקד ולהתאים יותר את הקמפיינים שלהם, כמו כמו גם לבצע אוטומציה של משימות שחוזרות על עצמן.
שיווק משפיענים
שיווק משפיעים היה טרנד פופולרי בשנים האחרונות, והוא צפוי להמשיך לצמוח בשנת 2023. מותגים יפנו יותר ויותר למשפיענים כדי לסייע בקידום המוצרים והשירותים שלהם, שכן הם נתפסים כמקור מהימן של מידע והמלצות על ידי עוקביהם.
אופטימיזציה של חיפוש קולי
ככל שמכשירים מופעלים קולית כמו Amazon Alexa ו-Google Home המציגים את היכולת 'לחפש בדיבור', הופכים פופולריים יותר ויותר בישראל, חיוני לעסקים לבצע אופטימיזציה של האתר והתוכן שלהם לחיפוש קולי. זה כרוך בשימוש בשפה טבעית, הקפדה על גישה קלה למידע והבטחה שהאתר מותאם לנייד.
תוכן אינטראקטיבי
תוכן אינטראקטיבי, כמו שאלונים וסקרים, הפך לפופולרי יותר ויותר בשנים האחרונות וגם הוא צפוי להמשיך ולגדול בשנת 2023. תוכן אינטראקטיבי מסייע למשוך ולשמר את תשומת הלב של לקוחות פוטנציאליים, מה שהופך אותו לכלי שיווקי רב עוצמה.
חווית לקוח
חווית הלקוח הפכה להיבט קריטי בשיווק, ועסקים צפויים להשקיע יותר בשיפור חווית הלקוח בשנת 2023. זה כולל מתן מסעות לקוח חלקים ומותאמים אישית, כמו גם השקעה בטכנולוגיות שהופכות את חווית הלקוח לקלה ויעילה יותר, בינהן אפשר להדגיש את חווית האווירה - הצבעים ולא פחות חשוב מכך, הניחוח. במשרדים, חנויות, אולמות ומכוני טיפוח/כושר וכד', תינתן תשומת לב מיוחדת לריח גם בשנת 2023.
לסיכום, אלו מגמות השיווק המובילות שעסקים ומשווקים צריכים לצפות ב-2023 בישראל. על ידי שילוב מגמות אלו באסטרטגיית השיווק שלהם, עסקים יכולים 'להישאר לפני המתחרים' וליצור מעורבות טובה יותר עם הלקוחות שלהם. בין אם זה באמצעות AI, שיווק משפיענים, אופטימיזציה של חיפוש קולי, תוכן אינטראקטיבי או שיפור חווית הלקוח ויצירת אווירה מושלמת, לעסקים יש שפע של הזדמנויות להגיע לקהל היעד שלהם ולהניב תוצאות טובות מתמיד.
להטמעת מערכת ריח חכמה ויעילה גם אצלכם, פנו אלינו לייעוץ והתאמה תפורה אישית ללא התחייבות >>