יתרונות שימוש במפיצי ריח

​המדריך השלם לשיווק על פי ריח

האם יש מישהו מאיתנו שלא נשבה מעולם על ידי ריח חזק? ניחוח מושך של לחמנייה טרייה יכול לגרום לנו בקלות להיכנס למאפייה הסמוכה, ריח מתוק של פרדסים כפי שכתב המשורר, עשוי להחזיר אותנו למחוזות ילדותנו עת היינו רצים ומתחבאים תחת המטעים בכפר או בקיבוץ. ומי לא מכיר או מזהה את אותו ריח חזק המשתחרר מתוך קופסת נעליים חדשות. אפשר להגיד שריח הוא אחת הדרכים המסורתיות והעתיקות ביותר דרכם אנשים מעבדים מידע ותופסים את העולם מבחינה הגיונית. סוגיית השימוש בחוש הריח כבר מזמן חצתה את הגבולות הכלכליים של אותם בתי עסק...

מפיצי ריח לעסקים בשירות מחלקות השיווק והמכירות

האמנות שמאחורי הפצת ניחוחות אוטומטית

שיווק עסק או מוצר באמצעות הפצת ריחות מכוונים הוא דבר נפוץ ומקובל כבר עשרות שנים. זהו תחום בפני עצמו שהולך ומתפתח ואף מתרחב עם השנים. היכולת לקלוע בול עם ניחוח התואם בדיוק את קהל היעד שלכם הופכת ונעשית יותר ויותר מאתגרת עבור משווקים. יש לכך מספר סיבות. קודם כל, בסביבה אחת מתערבבים לרוב פריטים, מוצרים ורהיטים הנוגעים למספר קבוצות אוכלוסייה. לילדים, לנשים, לגברים, לקהל צעיר ולקהל מבוגר. על כן היום יותר מתמיד, על משווקים באמצעות ניחוחות מסויימים, להיות חכמים ולנסות להמציא את הגלגל כל פעם מחדש.